JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ ?

26.03.2018
JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ ?

Všichni známe ten hodně špatný pocit, kdy si koupíme zařízení a ono má nějakou chybu. Ať hned po zakoupení a nebo až po nějakém čase. Je to velmi nemilé překvapení, které určitě ne jen mě dokáže naštvat a nabourat plány, kord když jste na svém zařízení závislí. A pak jsou tu ty oplétačky, jako že notebook musíte někam odeslat a nebo ještě hůř donášet. Strachovat se jestli v pořádku došel, ale to nejhorší je ta příšerná doba než notebook a nebo jinou elektroniku opraví. 

Právě v tomto ohledu se snažíme být nekonvenční a vaše zařízení pokud nám to síly a okolnosti dovolí opravíme za co nejkratší dobu. Samozřejmě je nutné mít na paměti že prodáváme různě starou elektroniku ať už za pár kaček třeba 5 let starý notebook a nebo zbrusu nový co právě přišel z továrny, tak v určitých závadách jsme nuceni čekat na dodání dílů. Ovšem strach mít nemusíte ! Jsme rozumní lidé a třeba notebooků máme zrovna dosti, a tak pokud usoudíme, že notebook má značnou závadu, která bude náročná na opravu, nabídneme vám alternativní řešení a nabídneme notebook jiný, ve stejné cenové kategorii a nebo po domluvě jinak. 

 

Vždy jsme k vám upřímní a pokud nastane nějaký jiný problém, či něco jiného, tak vás budeme neprodleně informovat. 

 

Kam posílat ? 

Pokud je poškození natolik vážné že notebook nelze používat, a nevíte si s ním rady, zašlete nám jej, a nebo nás kontaktujte a my zařídíme svoz. Mějte na paměti, že při opravě může dojít ke ztrátě veškerých dat na pevném disku. Z tohoto důvodu neručíme za jeho zachování a za případnou škodu. 

 

Adresa : GGPC, Kloboukova 65, Praha 4, 148 00

Telefon : +420 606 221 220

Email : info@ggpc.cz

 

Reklamační Formulář - Vyplňte a přiložte společně s kopií faktury do balíku, který posíláte k nám na reklamaci. 

GoPay, Visa, ...
Nenechte si ujít akční nabídky:

Doporučujeme zakoupit spolu se zbožím