JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ ?

26.03.2018
JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ ?

Všichni známe ten hodně špatný pocit, kdy si koupíme zařízení a ono má po nějakém čase závadu. Ať hned po zakoupení a nebo až po nějakém čase. Je to velmi nemilé překvapení, které určitě ne jen mě dokáže naštvat a nabourat plány, kord když jste na svém zařízení závislí. A pak jsou tu ty oplétačky, že notebook musíte někam odeslat a nebo ještě hůř donášet. Strachovat se jestli v pořádku došel, ale to nejhorší je ta příšerná doba než notebook a nebo jinou elektroniku opraví. 

Právě v tomto ohledu se snažíme být nekonvenční a vaše zařízení pokud nám to síly a okolnosti dovolí opravíme za co nejkratší dobu. Samozřejmě je nutné mít na paměti že prodáváme různě starou elektroniku ať už za pár kaček třeba 5 let starý notebook a nebo zbrusu nový co právě přišel z továrny, tak v určitých závadách jsme nuceni čekat na dodání dílů. Ovšem strach mít nemusíte ! Jsme rozumní lidé a třeba notebooků máme zrovna dosti, a tak pokud usoudíme, že notebook má značnou závadu, která bude náročná na opravu, nabídneme vám alternativní řešení a nabídneme notebook jiný, ve stejné cenové kategorii a nebo po domluvě jinak. 

 

Vždy jsme k vám upřímní a pokud nastane nějaký jiný problém, či něco jiného, tak vás budeme neprodleně informovat. 

 

Kam posílat ? 

Pokud je poškození natolik vážné, že notebook nelze používat, a nevíte si s ním rady, zašlete nám jej, a nebo nás kontaktujte a my zařídíme svoz. Mějte na paměti, že při opravě může dojít ke ztrátě veškerých dat na pevném disku. Z tohoto důvodu neručíme za jeho zachování a za případnou škodu ztracením dat. 

Vrátit zakoupené zboží ? 

Může se stát, že se zakoupeným zbožím nebudete spokojeni. V takovém případě nám ho můžete vrátit. Do 14-ti dnů bez udání důvodů, jak stanovuje zákon. Máte dvě možnosti. 
- Zařízení zaslat zpět k nám s vyplněným reklamačním formulářem o odstoupení od kupní smlouvy, jak stanovují naše obchodní podmínky, a nebo odstoupení od kupní smlouvy vašimi slovy. Je však toto potřeba zaslat předem do emailu a nebo přiložit k zasílanému zařízení. Vždy je potřeba, aby se zařízením byla zaslána faktura. 

- V případě, že zařízení bude v továrním nastavení nebude účtován manipulační poplatek za jeho uvedení do továrního nastavení. V opačném případě, pokud zařízení nebude v továrním nastavení si účtujeme poplatek za jeho uvedení do stavu v jakém jste zařízení převzali. 

- A nebo zařízení společně s odstoupením od kupní smlouvy donést na naši pobočku.  

 

Vrátit zakoupené zboží nelze

- Pokud jste si jej nechali rozšiřovat o HDD a nebo paměti RAM

- Pokud byla poskytnuta na zboží individuální sleva

- Pokud bylo zakoupeno na firmu nebo podnikatele (IČ) 

- Pokud zboží bylo zasláno mimo Českou Republiku

 

Adresa : GGPC, Kloboukova 65, Praha 4, 148 00

Telefon : +420 606 221 220

Email : info@ggpc.cz

 

Reklamační Formulář - Vyplňte a přiložte společně s kopií faktury do balíku, který posíláte k nám na reklamaci. 

GoPay, Visa, ...
Nenechte si ujít akční nabídky:

Doporučujeme zakoupit spolu se zbožím