Dotazy

 - Kdy dostanu objednané zboží ? -

 

 

Pokud objednáte zboží do 14:30 ještě ten samý den jej budeme expedovat !

 

 

 

A zásilka s vaším zbožím je u vás do druhého pracovního dne. 

 

 

 

 

 

Pokud zboží objednáte po 14:30 hodině. Zboží budeme expedovat následující pracovní den. 

 

 

 

V takovém případě máte doma zboží do 48h od objednávky. 

 

 

 

Nově máme službu PPL, která garantuje doručení i v sobotu ! 

 

 

 

 

 

 

- Jinak než u ostatních - 

 

 

Spokojenost zákazníků je pro nás nejdůležitější.

 

 

Proto všechny notebooky i PC mají nainstalovaný systém se všemi potřebnými ovladači. 

 

 

Není potřeba provádět žádné další nastavování a instalace, abyste si svůj notebook nebo PC mohli naplno užít. 

 

 

Navíc každý notebook u nás důkladně testujeme než jde do prodeje.  

 

 

A tak u nás nehrozí, že byste si koupili neostetované nebo vádné zařízení.

 

 

 

 

 

 

 

- Volitelná rozšíření -

 

 

U notebooků, které podporují vícero zapojení pevných disků. 

 

 

Tj. SATA slot + m.2 a nebo mSATA lze po telefonické domluvě nechat stávající disk v notebooků. 

 

 

 

Jedná se zejména o herní a nebo profesionální notebooky,

 

které využívají menší SSD disk na systémový oddíl pro rychlejší odezvu systému,

 

kde druhý klasický disk slouží pro ukládání medií a nebo již zmíněných her. 

 

 

 

 

Pro tento způsob přidání komponent a zachování stávajících nás prosím telefonicky kontaktujte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Jakto, že některá zařízení mají stejnou cenu s DPH i bez DPH ? -

 

 

TENTO ZÁKON SE TÝKÁ POUZE ODEČTU DPH PRO PODNIKATELE NEBO FIRMY!

 

 

Tyto přístroje jsou převážně repasované a nebo použité a proto se podle § 90. Zákona o dani z přidané hodnoty nedá dále odečíst DPH. 

 

 

 

Co to pro Vás znamená ? 

 

 

Pokud si chce firma nebo podnikatel zakoupit zboží prodávané pod §90 nemůže si ze zakoupeného zboží odečíst DPH. 

 

Úplné znění zákona naleznete zde

 

 

 

Kdo tedy platí DPH ?

 

 

DPH platíme my z rozdílu ceny, a v tomto případě jej tedy nelze dále odečíst. 

 

 

 

Zákazník, který si chce zboží zakoupit, a není podnikatel a nebo nechce uplatnit odpočet DPH na firmu, žádnou změnu oproti normální ceně s DPH i bez DPH nepocítí. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Doprava - 

 

 

Co když vám kurýr doveze zboží, které má poničený obal ? 

 

 

 

K tomu abychom zboží dopravili k vám využíváme služby soukromého dopravce.

 

 

 

Dopravce, tedy Kurýr vám doveze vaše zařízení, námi pečlivě zabaleno, aby pravděpodobnost poškození zboží byla nulová. 

 

 

 

Proto, než zboží převezmete, řádně ho zkontrolujte zda není obal ve kterém je zboží zabaleno, poškozen, či otevřen.

 

 

 

Pokud nastane situace, že je obal do kterého jsme zboží zabalili poškozen, či otevřen zásilku nepřebírejte a odmítněte ji. 

 

 

 

Neváhejte nás v takovém případě kontaktovat

 

 

Situaci s přepravcem začneme neprodleně řešit. 

 

 

 

 

 ( Je možné, že se zařízení při přepravě mohlo poškodit. A v takovém případě budeme vyžadovat náhradu po dopravci. 

 

 

Ale, obávat se nemusíte, zboží vám obratem zašleme nové. )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- PROČ JSOU NAŠE CENY TAK NÍZKÉ? -

 

 

Často se setkáváme s dotazy, proč jsou naše ceny tak nízké, zda to není kompenzováno špatnou kvalitou, servisem a podobně. 

 

Opak je ale pravdou.

 

 

Zákazník je u nás vždy na prvním místě a proto se tedy snažíme držet ceny při zemi,

 

aby si každý mohl vybrat notebook dle svého uvážení a neplatit za něj kolikrát přehnaně velké peníze.

 

 

Máme malou výdejničku, odpadají tedy velké náklady za nájmy v honosných obchodech a o toto se raději podělíme s Vámi, zákazníky, v podobě lidských cen za notebooky.

 

 

Notebooky nakupujeme ve velkém a více druhů, takže díky tomu se také musí dodržet nějaký limit objednaných produktů a proto jsou ceny kolikrát i za naše nákupní. 

 

 

A konečně poslední věc je, že se spokojíme s malou provizí za notebooky, které nám pokryjí hlavní náklady na eshop

 

a zaměstnance a nepotřebujeme mít z každého notebooku vydělaný balík. Raději prodáme za méně peněz, ale zase více zboží, samozřejmě bez kompromisu na kvalitě. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Co znamenají ? - 

 

 

 

 

 

Nové notebooky

 

 

Tyto notebooky jsou od našich zahraničních dodavatelů, kteří nám garantují jejich nejvyšší kvalitu.

 

 

Notebooky jsou zbrusu nové.

 

 

Vzhledem k zahraniční distribuci notebooky z pravidla polepíme klávesnici českými přelepkami a operační systém přenastavíme do českého jazyka. 

 

 

 

 

 

Zánovní a rozbalené notebooky

 

 

Tyto notebooky jsou od našich prověřených zahraničních dodavatelů, ti nám garantují zánovní zboží, které má vždy tu nejvyšší kvalitu.

 

 

Zánovní zboží se rozumí notebooky, které byli rozbaleny za účelem nafocení pro internetové a stránky anebo byli vystaveny v showroomech jako výstavní.

 

 

Tyto zánovní notebooky mohou mít také náhradní obal.

 

 

Zánovní a rozbalené notebooky mají převážně 24 měsíců záruku, ne však všechny. Některé mohou mít zkrácenou záruku 12 měsíců.

 

 

U těchto notebooků nabízíme službu rozšířené záruky.

 

 

U těchto notebooků jsou použity ilustrační fotografie.  Jejich vizuální stav převážně odpovídá stavu novému kusu.

 

 

Zánovní notebook může nést známky mírného nedostatku. Tj. Vlásečnicový škrábanec ze spodní části notebooku anebo na víku. Tento nedostatek není běžně při pohledu vidět. 

 

 

 

 

 

Repasované a použité notebooky  

 

 

Jedná se o notebooky servisované, tj. například vyměněný pevný disk, anebo rozšířené paměti ram, či nové díly a pod…

 

 

Všechny počítače a notebooky jsou před vystavením na náš e-shop pečlivě zkontrolovány a musejí projít náročnými testy, zda splňují veškerá kritéria pro začlenění do prodeje.

 

 

Takže se nemusíte obávat, že dostanete nefunkční zařízení.

 

 

Repasované a použité notebooky mohou nést kosmetické známky opotřebení. 

 

 

Z pravidla na všechny repasované a použité notebooky dáváme záruku 12. Měsíců. Po tuto dobu garantujeme bezplatný servis zařízení. Pro tyto notebooky nabízíme službu možnosti rozšíření záruční doby. 

 

Všechny naše notebooky nemusí mít Českou klávesnici,ale doplňujeme jí velmi kvalitními vynilovými přelepky ěščřžýáíé 

 

 

Heureka
GoPay, Visa, ...
Nenechte si ujít akční nabídky:

Počet:
Cena:
Rozšíření: