Jak fungují reklamace?

Notebooky Lenovo a jejich případná reklamace.

Možností řešení reklamací je více a Vám stačí si vybrat to, co Vám nejvíce vyhovuje.

Nejjednodušší řešení pro Vás jako zákazníka je poslat notebook k nám na výdejnu s krátkým popisem chyby a kopíí faktury, my se pak už o vše postaráme za Vás a Vám do třiceti dnů přijde notebook opravený zpět domů.

Dalším řešením samozřejmě je vytvořit reklamaci přímo na stránkách technické podpory Lenovo, kde si telefonicky s technikem domluvíte svoz. Při tomto hovoru po Vás bude vyžadován název notebooku, výrobní číslo notebooku, stav notebooku, datum zakoupení a popis chyby notebooku. 

NOTEBOOKY LENOVO MŮŽETE REKLAMOVAT KDEKOLIV V AUTORIZOVANÉM STŘEDISKU, NEBO ZAVOLAT PŘÍMO NA PODPORU LENOVO, KDE S JEJICH TECHNIKY DOMLUVÍTE SVOZ. ONI SI PAK NOTEBOOK U VÁS VYZVEDNOU A PO VYŘEŠENÍ A OPRAVENÍ REKLAMACE PŘIVEZOU  NOTEBOOK ZASE ZPĚT K VÁM, COŽ JE OBROVSKÁ VÝHODA, JISTOTA  A UŠETŘENÍ ČASU.

V případě řešení reklamace notebooku jiné značky, je potřeba řešit reklamaci přímo přes nás. Stačí zavolat na naše telefonní číslo, případně napsat email nebo napsat na naší podporu na chat a na všem se domluvíme. 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.