NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

 

DOSTANU K ZAKOUPENÉMU ZAŘÍZENÍ NĚJAKÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ?

Ke všem notebookům dostanete napájecí adaptér a kabel do zásuvky. U předváděcích notebooků je vše zabaleno v náhradní originální krabici. K repasovaným stolním PC a notebookům dostanete také napájecí kabel a kabel do zásuvky, notebooky pak balíme do našich krabic. Všechna zařízení jsou legálně aktivována licencí Windows, buď již od dodavatele a nebo od nás. Většina zařízení má digitální licenci ( zapsaná na základní desce zařízení od Windows 8 a novějších ) u starších notebooků a pc pak od systému Windows 7 a starších, jsou licence ze spodu zařízení na štítku. Systém bude již nainstalován pro nového uživatele s veškerými potřebnými ovladači a přichystaný k okamžitému užívání. 

JAK RYCHLE MI OBJEDNÁVKU DORUČÍTE?

Garantujeme 99% doručení do 24h dopravcem PPL a DPD a to i na Slovensko! Postup je jednoduchý – pokud objednáte do 14:30, stihneme expedovat ještě ten samý den a objednávka je u vás doma následující pracovní den. Pokud si objednáte spolu se zařízením rozšíření například o SSD DISK nebo paměť RAM, může se doba dodání posunout o jeden pracovní den, v tomto případě vás budeme kontaktovat, ale z pravidla se snažíme zásilku expedovat v den objednání. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

JAKTO, ŽE JE CENA BEZ DPH STEJNÁ, JAKO CENA S DPH ?

Jedná se o prodej dle paragrafu 90, zákona o DPH, kdy DPH nelze odečíst, jelikož už jednou bylo uplatněno a DPH odvádí prodejce z rozdílu nákup prodej. Do nákladů si fakturu dát samozřejmě můžete, jen jediný rozdíl je, že si DPH již nelze uplatnit. Ceny ale přizpůsobujeme tak nízko, že se Vám právě toto zboží mnohem více vyplatí zakoupit i bez možnosti odečtu DPH. Jeden z nejlepších poměrů cena/výkon

CO JE TO PŘEDVÁDĚCÍ ZBOŽÍ?                        

Předváděcí notebooky, které prodáváme pochází přímo od samotných výrobců. Na všechny produkty se vztahuje plná dvouletá záruka společně. Předváděcí stroje jsou stroje, které sloužili jako předváděcí na výstavách, mohli být ale také pouze rozbaleny a nebo vráceny zákazníkem ve velmi krátké době a nenesou žádné známky užití. Jsou zabaleny v krabici s veškerým příslušenstvím. Některé kusy jsou dokonce i s fólií na displeji atd. Většina produktů má klávesnici počeštěnou pomocí vinylových polepů v barvě a designu klávesnice.

CO JE TO REPASOVANÉ (POUŽITÉ) ZBOŽÍ?

Často se setkáváme s mylným přesvědčením, že repasované notebooky znamenají vždy opravované nefunkční notebooky. Nemusí to ovšem vždy být tak. U nás pod pojmem repasované zařízení hledejte plně funkční notebook nebo PC, který byl několikrát důkladně otestován zátěžovým testem na kompletní funkčnost, vyčištěn a byl mu reinstalován systém Windows. Hlavním měřidlem repasování se u nás myslí rozšíření o SSD DISK a větší paměť RAM. Nakupujeme převážně  A třídu, tedy nejlepší možný stav. Známky používání u této A třídy jsou většinou minimální. Stav zařízení je vždy znázorněn u produktu včetně fotografií danného kusu, a tak vždy víte co kupujete.

Stav rozlišujeme na A+ - ve stavu téměř nového, stavem A - což znamená výborný stav, avšak může mít menší kosmetické vady, jako škrábance, stavem A- - se rozumí stav, kde je viditelné předchozí užívání, avšak notebook může nést větší rýhy například na zadní a nebo přední části notebooku, a nakonec stav B - tímto stavem označujeme zařízení, které nese známky používání úměrné svému stáří a častému užívání, to může znamenat například otlačená klávesnice od častého psaní, viditelně otlačené šasi notebooku od dlaní, či škrábance a otlaky na zadní straně zařízení, převážně u notebooků.  

Všechny produkty jsou vždy 100% funkční nehledě na jejich vizuelní stav, pokud není napsáno viditelně u produktů jinak. 

JSOU KLÁVESNICE V CZ JAZYCE?

Klávesnice je počeštěná pomocí vinylových designových polepů, které jsou velmi kvalitní - necháváme si je dělat na zakázku. Vždy barevně ladí s podkladem. Počeštění je samozřejmě zdarma a automatické ke každému notebooku. Některé notebooky jsou však s českou klávesnicí. Pokud máte zájem o detailnější informace, neváhejte nám zavolat a nebo napsat. 

IMG_0002 (2)

ODKUD POCHÁZÍ REPASOVANý notebook, STOLNÍ POČÍTAČ?

U nás repasované notebooky a stolní PC nakupujeme přímo u největšího evropského dodavatele, který přímo provádí repas těchto strojů. Vysoký standard kvality je u nás na prvním místě. Snažíme se mít vždy bezkonkurenční cenu za nejlepší kvalitu. Peníze u nás nejsou na prvním místě, a tak máme raději spokojeného zákazníka než plné kapsy :) 

JAK JE NA TOM BATERIE?

Stav baterie je u předváděcího zboží na 99% původní kapacity. Baterie jsou v podstatě nové.
U repasovaných notebooků se pohybuje kapacita mezi 60-99%. Pokud baterie nesplňuje tuto podmínku, je buď vyměněna, nebo prodávána s touto informací se slevou. Neradi bychom zákazníky uváděli v omyl. Proto výdrž baterie v hodinách neuvádíme. Výdrž v čase se totiž může výrazně lišit s ohledem na aktuální způsob využívání.

JAKÉ JSOU MOŽNOSTI DOPRAVY?

Kromě naší výdejny v Praze, kde Vás vždy rádi uvítáme, nabízíme různé další možnosti dopravy. První a řekli bychom komfortnější je kurýr. Zásilku zasíláme jako balík do ruky na Vámi zadanou adresu, zaslaný jako křehký a s předchozím tel. avízem od kurýra. Poté je možné si nechat poslat objednávku na výdejní místa PPL parcel shop - více jak 1500 míst po celé ČR. Tyto možnosti jednoduše zvolíte během procesu objednávky v košíku :)

ZDARMA   (Doručení i v Sobotu) 

               ZDARMA

               ZDARMA

Messenger - kurýr po Praze             299 Kč (Kurýr po praze do 180 minut)   

Expresní osobní odběr                         ZDARMA (Epresní osobní odběr včetně rozšíření konfigurace-možnost vyzvednutí ihned)

  

LZE KOUPIT NA SPLÁTKY?

Prodáváme i na splátky. Stačí v procesu objednávky zvolit možnost platby “Nákup na splátky - iplatba.cz“. Po dokončení objednávky je třeba kliknout na tlačítko “Zaplatit na splátky“ Poté dojde k přesměrování na stránky firmy Cofidis, kde si vyberete možnosti splácení a zadáte své údaje. Pro dokončení objednávky je potřeba tento proces dokončit. Společnost Cofidis následně půjčku vyhodnotí a dává nám i Vám vědět, jestli ji schválila. Pro výpočet splátek a jednotlivých možností, jsou u produktů vždy k dispozici splátkové kalkulačky. Více informací k dokladům a podmínkám získání úvěru naleznete zde

JAKÉ TELEFONY PRODÁVÁTE, CO JE TO OZNAČENÍ A,B,C? 

Specializujeme se na i na prodej chytrých mobilních telefonů a retro telefonů. Vždy jsou s nabíječkou a v popisu je uvedeno zda jsou i s kompletním příslušenstvím a krabičkou. Co se kvality týče, vše je vždy uvedeno v popisu produktu ale k základní orientaci stačí ikonky s písmeny „A+, A ,A-, B“ u popisu zboží nahoře.

A+ třída je ve špičkovém stavu nového kusu. 

A třída může mít kosmetické nedostatky menší vlásečnicový škrábanec, které jsou vždy v popisu uvedeny a na fotkách prezentovány.

A- třída má viditelné škrábance například ze spodní části od nabíječky, nebo ze zadní části telefonu. 

 

 JAKÉ JSOU PODMÍNKY NÁKUPU NA IČ?

Jsme plátci DPH, takže si ho můžete odečíst. Záruku pro podnikatele držíme po dobu 1-2 roku. Rovněž nabízíme i našim obchodním partnerům zboží vyměnit do 14 dní bez udání důvodu.

U použitého zboží se uplatňuje prodej podle §90 o prodeji použitého zboží, kde nelze znovu uplatnit odpočet DPH, které hradíme my z rozdílu ceny. 

JAK ŘEŠIT PŘÍPADNOU REKLAMACI?

Nastal nějaký problém? Něco není v pořádku? Velice nás to mrzí a buďte si prosím jisti, že vyvineme maximální úsilí, abyste měli své zařízení v pořádku co nejrychleji. I přes naše pečlivé testování se díky typové podstatě našeho zboží (elektronika) může nějaká výrobní vada projevit až časem. Pokud se tak stane, prosím kontaktujte nás na náš email nebo telefon. Je totiž možné, že Vám náš technik bude schopen poradit i na dálku. Často se některé problémy, zejména ty softwarové, dají řešit okamžitě a přes telefon nebo vzdáleným připojením. Ušetří to zejména Váš čas, který byste zbytečně strávili bez Vašeho zařízení. Pokud ovšem bude nutné zařízení poslat na reklamaci k nám, vězte, že se ji budeme snažit vyřešit co nejdříve. Jsme firma orientující se na zákazníka a nebereme to jen jako prázdné heslo. Víme, že Vaše spokojenost je spjata s perfektním servisem a uvědomujeme si to i u řešení reklamací.
Zboží prosím zašlete na naši adresu: GGPC - Kloboukova 2256/65, Praha-11-Chodov 

Prosíme dbejte na pečlivé zabalení Vaší elektroniky.

K zásilce připojte kopii faktury a průvodní dopis nebo můžete využít jednoduchého formuláře:

Reklamační formulář

 

MOHU ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY/VRÁTIT ZBOŽÍ?

Ano samozřejmě. Chápeme, že někdy se zákazníkům nepodaří vybrat správně, nebo jim zboží nevyhovuje. Prosím kontaktujte nás, můžeme Vám zařídit výměnu a poradíme se správným výběrem. Samozřejmě je i možné nechat si vrátit peníze a to do 14 dnů od nákupu zboží. Prosíme o zaslání zařízení v původním stavu a v původním obalu přesně tak, jak Vám bylo dodáno. Krabici obalte fólií, ať nedojde k jejímu poškození, zašpinění nebo polepení. Do balíku stačí vložit informaci, že odstupujete od kupní smlouvy a přejete si zaslat peníze zpět. Můžete využít i námi připravený formulář, který si lze stáhnout zde:

Reklamační/Odstupující formulář