Průvodce reklamací

Pokud se na zařízení objeví chyba, která závažně ovlivňuje fungování přístroje.

 

Zašlete ho k nám.

 

 

 

Postup při reklamaci:

 

 

1) Z odkazu níže stáhněte reklamační formulář a vyplňte jej.

 

2) Udělejte si kopii faktury, která slouží jako záruční list.

 

3) Reklamační formulář s kopií nebo originálem faktury přiložte k notebooku.

 

4) Notebook pečlivě zabalte, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.

 

5) Zašlete na naši adresu GGPC, Kloboukova 65, Praha 4, PSČ 148 00

 

 

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

 

 

 

 

 

POZOR! POKUD U REKLAMOVANÉHO ZAŘÍZENÍ NEBUDE REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ A FAKTURA, REKLAMACE NEBUDE UZNÁNA A BUDE ZASLÁNA ZPĚT NA VAŠE NÁKLADY!

 

 

 

 

Nárok na reklamaci zaniká pokud do zařízení bylo neoprávněně zasahováno uživatelem nebo jiným servisním střediskem.

 

Pokud zařízení bylo poškozeno zákazníkem a nebo pokud byla poškozena záruční plomba na zařízení.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Postup při vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě-

 

 

 

1) Z odkazu níže stáhněte reklamační formulář a vyplňte jej.

 

2) Udělejte si kopii faktury.

 

3) Reklamační formulář s kopií faktury přiložte k notebooku.

 

4) Notebook pečlivě zabalte, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození samotného zařízení ani obalu.

 

5) Zašlete na naši adresu GGPC, Kloboukova 65, Praha 4, PSČ 148 00

 

6) Následně vás budeme kontaktovat a na vaši E-mailovou adresu vám bude zaslán dobropis.

 

7) Na dobropis napište své číslo účtu.

 

8) Dobropis podepište.

 

9) A zašlete jej zpět elektronicky na E-mailovou adresu z které vám byl doručen.

 

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

 

 

 

POZOR! POKUD U VRÁCENÉHO ZAŘÍZENÍ NEBUDE REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ A FAKTURA, VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEBUDE UZNÁNO A BUDE VRÁCENO ZPĚT NA VAŠE NÁKLADY!

 

 

 

 

 

-Nárok na vráceni ve 14ti denní lhůtě zaniká pokud-

 

 

1) Zákazník se se zařízením seznámil na výdejním místě a převzal jej.

 

2) Pokud v zařízení byl upravován software dle požadavku zákazníka Tj. Instalace jiného operačního systému na žádost zákazníka.

 

3) Pokud v zařízení byla rozšiřována operační paměť na žádost zákazníka.

 

4) Pokud v zařízení byl měněn nebo rozšiřován pevný disk na žádost zákazníka.

 

5) Pokud je zařízení kosmeticky poškozeno.

 

6) Pokud není v obalu ve kterém bylo zařízení prodáváno.

 

7) Pokud není příslušenství u notebooku kompletní.

 

8) Pokud je zboží zakoupeno na firmu a nebo osobě podnikající která si zboží zakoupí na ič.

 

9) Pokud je zboží prodáno do zahraničí. 

 

10 ) Pokud jde o software s kodem i nepoužitým, nebo hru, s elektronickou licencí. Odesláním elektronické licence zaniká nárok na vrácení částky.

 

 

 

GoPay, Visa, ...
Nenechte si ujít akční nabídky:

Doporučujeme zakoupit spolu se zbožím